29 decembrie 2011

Predici la Taierea Imprejur a Domnului , Sfantul Vasile cel Mare si Anul Nou

PREDICI AUDIO
Predica la Taierea Imprejur a Domnului  a P F Daniel
http://www.crestinortodox.ro/predici-audio-mp3/pf-daniel-audio/predica-taierea-imprejur-domnului-sfantul-vasile-mare-466.html

Predica la Taierea Imprejur a Domnului   Man. Putna
http://www.trilulilu.ro/mioara968/7e2eea359a682b

Predica la Taierea Imprejur a Domnului  a  Staretului Melchisedec
http://www.trilulilu.ro/mioara968/677ebad93d630b

 Predica la Taierea Imprejur a Domnului  a IPS Bartolomeu Anania
http://www.crestinortodox.ro/predici-audio-mp3/i-p-s-bartolomeu-anania/taierea-imprejur-domnului-iisus-hristos-659.html
PREDICI TEXT

Predica la Taierea Imprejur a Domnului  a Sfantului Ioan Gura de Aur
http://traiortodox.blogspot.com/2010/01/predica-sfantului-ioan-gura-de-aur-la.html

Predica la Taierea Imprejur a Domnului  a  Parintelui Ilie Cleopa
http://cleopasihastria.wordpress.com/2007/09/08/predica-la-taierea-imprejur-a-mantuitorului-hristos/

Predica la Anul Nou   a Sfantului Ioan Gura de Aur
http://www.crestinortodox.ro/predici/predici-sarbatori/predica-ziua-anului-nou-71663.html

Predica la Anul Nou  a Parintelui Ilie Cleopa
http://cleopasihastria.wordpress.com/2007/09/08/predica-de-anul-nou-calendarul/

Predica la Sfantul Vasile cel  Mare a Parintelui Ilie Cleopa
http://cleopasihastria.wordpress.com/2007/09/08/predica-despre-sfantul-vasile-cel-mare/

23 de comentarii:

  1. Au parintii si eu pl lor comertul meu in ,, casa de zidarie,, sa stie tot 1900-vesnic robotica paznici aici sat vesnic.Numele poreclele de botez le pastram vesnic,traditiile si bisericesti si lumesti,si sporul casii toti complet fiecare ,etern,avem tot impartit cu seria mea genetica aici in lob temporal eu cu parintii vesnic trei inregistrari nunta Tribunal,scolile care le dorim cu stampila judecatorie vesnic,gratis etern.Sa ne luam toate drepturile reminescentele si carnetul rosu de partid magistratura noi membrii toti la comun vesnic eu cu parintii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este cartea mea religioasa, vasul ulcica de lut eu cu parintii implinita si la Sfantul si-n cui icoane casa, in cartuliile de evidenta[au didactica faptica ca mine ....unde si Slujul eu cu parintii, vesnic, luam ce ne da vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  3. Avem eu cu parintii bunicii 3 soti rudele peste 93%,5 vaccinuri fiecare Bio,N,Tech,sa stie ca mine cu epiderma mea vesnic[iscalesc chitanta sa fie cipul meu al Guvernului vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  4. Sint Portarita Teolog cu semnele mele la Poarta Cistercieni[Voia mea...sa stie rolele de Fisc] cartulia mea de evidenta,cu sf Ion Aa Vavilonului a Mica 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Au parintii bunicii 3 soti unchiul sora rudele peste 93%,Fisierele mele DIR, au dar si viata mintea psihologica ca a mea gratuit 1900-vesnic[au calea si ispita mea canonica vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  6. Icoana Platitoarea 1900-vesnic toti[Lumina in intuneric vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  7. Are Biserica sfantului Vasile Legea mea penala practica[unde calcul pontaj, si agricultura lunara]1980-vesnic in calculatorul Bisericesc vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa avem toata gospodariile si dulapurile si regimul si greutatea pline la refuz si normale...noi romano-catolice cu cardarea mea de maistra bisericeasca si tot sulurile la comun.....avem provizii din toate mie la mie eu parintii bunicii 3 soti sora unchiul rudele peste 93%....sa avem zacaminte granturi solde si cominatorii acceptate plini suta la suta mie la mie vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sintem sub jugul usor hristosesc sf Ion Biserica din Vale[numai cei ce ne intelegem, vesnic, 1900-vesnic aici in sat, vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  10. Sint R.M cnp invatatoare de scoli Normale[sa spun adevarul ascuns] metoc Frs 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. sint judecator roman curtea de conturi aici sat[comis.sovietic Sur.Tet...negru 1900-vesnic.]...

    RăspundețiȘtergere
  12. sa dea extraterestrii dreptatea mea oamenilor[pielea mea] 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. au Sfatul Popular oglinda mea 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. au oamenii panza lumanarea oglinda paharul vasul difuzorul fotografia a mea,in,,trei cuie in talpa,,studio Buftea,1900-vesnic[sume] vesnic.,legea Talionului vesnic in oglinda.

    RăspundețiȘtergere
  15. am implinite trei dorinte de la Zeus si Hera aici in sat 1900-vesnic[radiodifuzor aton vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  16. au acelasi cosciug ca mine eu parintii bunicii mama toti marturi cuvantul judecatii 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  17. au 10-le meu de siloz toti marturi comandare 1900-vesnic scriere dosare CAP vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  18. au hotii credinta mea dosarele corecte toate cu tot cu credinta adresele si facialul vina lor 1900-vesnic[inregistrati la caseta 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  19. avem credinta in Hitler eu cu parintii corect cu semn maini chipuri 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  20. au adevarul de la tejghea comert partid politic harul credinta si copia mea de adventista de ziua a saptea[au clauza ca mine sa fie instiintati corect ei] parintii eu 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  21. aubunicii mama har credinta adventisti de ziua saptea ca mine sfanta mea Copie 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  22. sint V-16 in Culte de Mir la Preda Buzescu cu marfa mea sint toate marfurile mele cu role de fisc in colportajul sf Biserici 1900-vesnic[semnat[da vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  23. este clopotul meu in cimitir cu painea mea biserica vale 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere

PREDICI LA DUMINICA A XVII A DUPA RUSALII - VINDECAREA FIICEI FEMEII CANANEENCE

PRREDICI AUDIO Predica  la Duminica femeii cananeence a IPS Bartolomeu 2006 http://ortodox.dyndns.org/ro/Ionut-laptop/Predici%20audio/IP...